- Hotărâre privind aprobarea participării Oraşului Breaza la „Programul privind casarea autovehiculelor uzate”, derulat de Administraţia Fondului pentru Mediu, pentru implementarea proiectului „Casarea autovehiculelor uzate din Oraşul Breaza”
- Criterii de eligibilitate solicitant si autovehicul
- Cerere
- Acord
- Ghid finantare -rabla local – 05.04.2023
- Comunicat presa Administrația Fondului pentru Mediu
- Etapele programului
- Acte necesare:
- Actul de identitate al solicitantului, in copie conformă cu originalul;
- Cartea de identitate a mijlocului e transport, in copie conformă cu originalul;
- Certificatul de înmatriculare, in copie conformă cu originalul;
- Certificat de atestare fiscală din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligaţii restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor şi contribuţiilor către bugetul de stat, emis ANAF Câmpina ;
- Certificatul de atestare fiscală din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligaţii restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor şi contribuţiilor către bugetul local;
- Împuternicire în original sau copie legalizată, dacă este cazul;
- Actul de identitate al împuternicitului, în copie conformă cu originalul;
8. Extras de cont;
Documentele menţionate mai sus care vor însoți Cererea și Acordul, vor fi aduse in original la sediul primăriei orașului Breaza în termen de 5 ( cinci) zile de la data înscrierii solicitanților în aplicația informatică a AFM.
- Vă puteți crea doar contul de solicitant pe platforma Administrației Fondului pentru Mediu aici, AFM platforma – Creare conturi depunere dosare
- Instructiuni creare cont aplicatie online
- La data de 30.05.2023 înscrierile pentru solicitanți nu sunt active.
- https://afm.ro/casare_auto_uzate_comunicate.php