Invitație de participare la procedura de achiziție directă a Serviciilor pentru elaborarea tuturor documentațiilor necesare obiectivului ,,Reabilitare, modernizare și dotare clădire Podu-Vadului pentru realizare ambulatoriu de specialitate, oraș Breaza, județul Prahova”. Oferta întocmită conform documentației de atribuire anexată, se va depune în plic închis, la Registratura Primăriei Breaza, str. Republicii, nr. 82B, până la data de 24.06.2022, orele 12.00.

Documentație:
Caiet de sarcini
Fișa de date a achiziției
Formulare
Model de contract
Extras de carte funciară

– Raspuns solicitare clarificari

Translate »
Sari la conținut
Oraşul Breaza
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.