04/03/2022 – ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr.6887/04.03.2022
03/03/2022 – ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr.6738/03.03.2022
ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr.6752/03.03.2022
- CERERE
- MODEL de Cerere de inscriere in lista de candidati in vederea prestarii serviciilor aferente RPL2021
28/01/2022 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de Servicii de medicina muncii pentru salariații Primăriei Breaza Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 04.02.2022 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
- Caiet de sarcini servicii medicina muncii
- Formulare servicii medicina muncii
- Invitație participare servicii medicina muncii
- Model contract servicii medicina muncii
17/12/2021 Invitație de participare la procedura de achiziție directă a serviciilor de întocmire documentații tehnice pentru obiectiv de investiții „Îmbunătățirea integrată a infrastructurii orașului Breaza, județ Prahova„ Oferta întocmită conform documentației de atribuire anexată, se va depune în plic închis, la Registratura Primăriei Breaza, str. Republicii, nr,. 82b, până la data de 22.12.2021, orele 15.00.0fertantul declarat câștigător va posta în SEAP, înainte de semnarea contractului de servicii, la secțiunea „Catalogul electronic” denumirea și valoarea
serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
- Centralizator rezultate proba scrisa
- Lista candidati
- Centralizator – rezultate proba practica
- Rezultate Finale
09/12/2021 ANUNT COLECTIV SI PROCES VERBAL 32439 si 32467/ 09.12.2021
07/12/2021 În vederea atribuirii contractului de achiziție care are ca obiect prestarea Servicii de igienizare și vidanjare toalete ecologice și fose septice amplasate pe domeniul public al orașului Breaza. Ofertele se depun în plic închis cu adresă de înaintare la registratura primăriei până la data de 15.12.2021, ora 12,00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă, specificați data și ora limită de depunere la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data și ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris a adresa de e-mail pe care ofertanții o vor comunica ca adresă oficială de corespondență.
22/10/2021 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de „Servicii veterinare de permanență/intervenție imediată pentru prevenirea și combaterea atacurilor exemplarelor de urs brun în orașul Breaza, județul Prahova„ Oferta întocmită conform documentației de atribuire anexată, se va depune în plic închis, la Registratura Primăriei Breaza, până la data de joi, 28.10.2021, orele 15.00.Ofertantul declarat câștigător va posta în SEAP, înainte de semnarea contractului de servicii, la secțiunea „Catalogul electronic” denumirea și valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
13/10/2021 ANUNT PRIVIND ACORDAREA AJUTORULUI PENTRU INCALZIREA LOCUINTEI CONFORM LEGII NR. 226/2021
- Cerere – Declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala
- Cuantumuri ajutoare de incalzire 202
12/10/2021 ANUNT PRIVIND VANZAREA BUNURILOR IMOBILE ANUL 2021, LUNA octombrie, ZIUA 11
05/08/2021 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de SERVICII CONSULTANȚĂ la elaborarea cererii de finanțare pentru proiectul « Sistem de eficientă energetică folosind energia fotovoltaică aplicat în clădirile administrative ale Primăriei Breaza», în cadrul Mecanismelor financiare SEE și Norvegia, 2014-2021, „Program pentru energie în România”, Apeluri de Propuneri de Proiecte 2.1 Capacitate crescută de furnizare energie regenerabilă -Alte surse de energie regenerabila, Oferta întocmită conform documentației de atribuire anexată, se va depune pe e-mail api@primariabreaza.ro, până la data de joi, 12.08.2021, orele 15.00. Ofertantul declarat câștigător va posta în SEAP, înainte de semnarea contractului de servicii, la secțiunea „Catalogul electronic” denumirea și valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
05/08/2021 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de SERVICII CONSULTANȚĂ la elaborarea cererii de finanțare pentru proiectul « Sistem hibrid de eficiență energetică folosind energia geotermală aplicat în clădirile administrative ale Primăriei Breaza», în cadrul Mecanismelor financiare SEE și Norvegia, 2014-2021, „Program pentru energie în România”, Apeluri de Propuneri de Proiecte 2.1 Capacitate crescută de furnizare energie regenerabilă – Geotermală,» Oferta întocmită conform documentației de atribuire anexată, se va depune pe e-mail api@primariabreaza.ro, până la data de joi, 12.08.2021, orele 15.00.0fertantul declarat câștigător va posta în SEAP, înainte de semnarea contractului de servicii, la secțiunea „Catalogul electronic” denumirea și valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
03/08/2021 ANUNT referitor la elaborarea unui proiect de hotarare cu caracter normativ
30/06/2021 Invitație de participare la procedura de achiziție directă pentru:” Reparație strada Gării, ultimul tronson-Gară, oraș Breaza, Jud. Prahova”. Ofertele se depun în plic închis, cu adresă de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 07.07.2021 ora 15.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data și ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Documentație:
- – Fișa de date a achiziției,
- – Parte scrisă,
- – Plan de situație,
- – Liste cantități,
- – Formatul Contractului de lucrări ,
- – Formulare
23/06/2021 Anunt colectiv pentru cmunicarea prin publicitate nr. 28522/19/02/2021
22/06/2021 Anunt colectiv nr. 14088/22/06/2021 si procesul verbal privind îndeplinirea procedurii de comunicare prin publicitate nr. 14095/22/06/2021
16/06/2021 Urmare demersului dvs. realizat in scopul incheierii Protocolului de colaborare intre U.A.T. Orasul Breaza – Serviciul Financiar Contabil si D.E.P.A.B.D., pe linia furnizarii de date din Registrul national de evidenta a persoanelor, va remitem un exemplar original al …..
Contul de executie al bugetului local al orașului Breaza pentru anul financiar 2020.
ANUNT referitor la elaborarea unui proiect de hotarare cu caracter normativ
03/06/2021 ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr. 12165/ 02.06.2021
02/06/2021 Invitație de participare la procedura de achiziție directă pentru: ”Reparație strada Frunzelor, intersecție cu DN1 pe lungime de aproximativ 125m, carosabil și rigole ape pluviale” Ofertele se depun în plic închis, cu adresă de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 08.06.2021 ora 12.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Documentatie:
- Plan de situație Profil transversal
- Fisa de date
- Format contract lucrari
- Formulare
- Liste cantitati
- Parte scrisa
27/05/2021 Comunicat de presa privind vaccinarea
- Bibliografie concurs director financiar contabil
- Bibliografie concurs director medical
- Tematica proiect de specialitate concurs director financiar contabil
06/05/2021 ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr. 8517 / 04.05.2021
23/04/2021 Anunț cu privire la vânzare chioșc metalic în suprafață de 7,20 mp, Str. Republicii, Nr. 21
14/04/2021 În vederea atribuirii contractului de achiziție care are ca obiect furnizarea de Produse de papetărie și birotică pentru Primăria Breaza. Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 22.04.2021 ora 14.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data și ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Formulare Caiet sarcini papetarie 2021 Centralizator preturi Contract de furnizare papetarie
13/04/2021 Anunt in vederea atribuirii contractului de achiziție care are ca obiect prestarea Servicii de igienizare și vidanjare toalete ecologice și fose septice amplasate pe domeniul public al orașului Breaza. Ofertele se depun în plic închis cu adresă de înaintare la registratura primăriei până la data de 21.04.2021, ora 14,00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă, specificați data și ora limită de depunere la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data și ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris a adresa de e-mail pe care ofertanții o vor comunica ca adresă oficială de corespondență
31/03/2021 –ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr.28799/30.03.2021
În vederea atribuirii contractului de achiziție care are ca obiect întocmirea documentației cadastrale și intabularea dreptului de proprietate a terenului în suprafață de 5200 mp, proprietate privată orașului Breaza, str. Republicii, nr. 57. Oferta financiară va fi transmisă pe e-mail-ul primăriei contact@primariabreaza.ro și postat în catalogul electronic Seap, până la data de 01.03.2021 ora 14.00. Ofertele transmise după data și ora limită de depunere nu vor fi luate în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
17/02/2021 – Inspectoratul de Jandarmi Județean Prahova recrutează candidați în vederea participării la concursul de admitere, sesiunea 2021, la cursurile celor doua Scoli Militare de Subofițeri Jandarmi.
Dacă dorești sa urmezi o cariera care sa te definească ca om, în slujba legii și a cetățeanului, atunci ești candidatul ideal pentru a urma cursurile instituțiilor noastre de învățământ !
În perioada 15 – 28.02.2021, la sediul inspectoratului, se pot depune cererile de înscriere. Informații legate de condițiile de recrutare le găsești pe site-ul nostru: http://www.jandarmeriaprahova.ro/index.html, respectiv pe site-ul celor 2 școli de subofițeri: http://www.scoaladragasani.ro si https://www.jandarmeriafalticeni.ro
Vă așteptăm cu drag! Mult succes!”
-Linkul de unde puteți descărca clipul de promovare al campaniei:https://ciprianmstudio.filemail.com/t/8qfRTdY1
-Linkul Facebook de unde se poate distribui mesajul campaniei: https://fb.watch/3Hu1hg9r-J/
11/11/2020 ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr.31540/09.11.2020
29/10/2020 ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr.31532/28.10.2020
16/10/2020 ANUNT LICITATIE PUBLICA PENTRU INCHIRIERE TEREN proprietate publica a orasului Breaza
14/09/2020 – Anunț cu privire la stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor din familiile defavorizate
– Anunț cu privire la tichetele sociale pe suport electronic pentru sprijin educațional
10/08/2020 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de lucrări de ” reparații curente străzi cu îmbrăcăminte asfaltică -plombări în orașul Breaza, jud. Prahova.Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 14.08.2020 ora 11.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Documentație:
27/07/2020 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de lucrări de ,,Modernizare pistă din jurul terenului de sport din ,,Groapă” Parc Brâncoveanu”, oraș Breaza, JUDEȚUL PRAHOVA .Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 03.08.2020 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Documentație: parte scrisă proiect, parte desenata, Fișa de date a achiziției, formulare lucrări, model contract lucrari modernizare pista
27/05/2020 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de servicii de “Elaborare expertiză tehnică și studiu geotehnic-alunecare strada Salcâmilor, punct Iancu”. Ofertele pot fi depuse până la data de 04.06.2020, ora 14.00, fie direct la registratura instituției, în plic închis, cu adresă de înaintare, fie prin e-mail la adresa: contact@primariabreaza.ro sau prin poștă la adresa: Primăria orașului Breaza, Str. Republicii, nr. 82B, cod poștal 105400, județul Prahova, tel. 0244/340508 . Pentru documentele transmise prin poștă rapidă specificați data și ora limită de depunere la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere, nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Documentație: – Anunț depunere oferta – Formulare – Caiet de sarcini – Fisa de date
10/04/2020 În vederea atribuirii contractului de achiziție care are ca obiect furnizarea de Produse de papetărie și birotică pentru Primăria Breaza . Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 16.04.2020 ora 14.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data și ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
24/03/2020 În conformitate cu prevederile Ordonanței Militare nr. 2/2020 privind măsurile de prevenire a
răspândirii COVID-19, am atașat modelele formularelor ce trebuie prezentate organelor de control
abilitate, la deplasările efectuate în afara locuinței.
Respectați prevederile legale și evitați deplasările în afara domiciliului.
–Declarație parasire domiciliu –Model adeverință angajator –Model declarație peproprie răspundere
19/03/2020 ANUNT referitor la elaborarea unui proiect de hotarare cu caracter normativ
18/03/2020 PROCES VERBAL Privind indeplinirea procedurii de comunicare prin publicitate Nr.29612/17.03.2020
ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr.29611/17.03.2020
12/03/2020 Hotărârea nr. 2 a Comitetului Local pentru Situații de Urgență
12/03/2020 Hotărârea nr. 1 a Comitetului Local pentru Situații de Urgență
10/03/2020 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de lucrări de SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO-PT ȘI LUCRARE .Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 20.03.2020 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data și ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Documentație: Caiet de sarcini Fisa de date Formulare lucrari Model contract camere supraveghere
Anunț cu privire la vânzarea unor bunuri imobile – chioșc metalic, str. Republicii, nr. 21, Breaza
Anunt colectiv pentru comunicare prin publicitate Nr. 47400/26.02.2020
15/01/2020 Anunturi privind vanzare bunurilor imobile luna Ianuarie
15/01/2020 ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr.28628/15.01.2020
Documentatie: -Caiet de sarcini, -Fișa de date a achiziției, -Formulare lucrari -Model contract camere supraveghere
17/12/2019 ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publicitate Nr. 32515/V/B/12/16/12/2019
10/12/2019 – Anunt privind vânzarea bunurilor imobile luna Decembrie
12/11/2019 Invitatie de participare la procedura de achizitie directa de: Reparații : Aleea Parcului – 45m lungime, oraș Breaza, jud.Prahova Fundătura Liliacului – 120m lungime, oraș Breaza, jud.Prahova Strada Eternității – 390 m.p suprafață, oraș Breaza, jud.Prahova Strada Gen. I Manolescu – 1850 m.p suprafață, oraș Breaza, jud.Prahova Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 18.11.2019 ora 12.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Documentație: – Fișa de date a achiziției – Formatul Contractului de lucrări – Formulare – Parte scrisa – Aleea Parcului, Fdt. Liliacului,Str. Eternității si Str. Gen. I Manolescu
12/11/2019 ANUNT COLECTIV Pentru comunicarea prin publici tate Nr.32219112.11.2019
05/11/2019 – Anunt privind vânzarea bunurilor imobile luna Noiembrie
29/10/2019 Anunț referitor la elaborarea proiectului de hotărâre privind acordarea unor facilități fiscale
24/10/2019 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de LOCURI DE JOACĂ PENTRU COPII, PARC BRÂNCOVEANU, ORAȘ BREAZA, JUD. PRAHOVA Ofertele întocmite conform documentației de atribuire se vor depune în catalogul SEAP, până la data de 31.10.2019 ora 11.00. Se va transmite pe mail
contact@primariabreaza.ro poziția de catalog la care ați postat oferta respectivă și oferta integral, până la aceeași data , 31.10. 2019. ora, 11.00. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de
e-mail menționat în datele societății înscrise in SEAP.
Anexăm: Proiect tehnic, Liste de cantități, Fisa de date a achiziției,formulare si model contract .
Documentație:
⇒ Proiect tehnic ⇔ Fisa date ⇔ Formular contract ⇔ Liste cantități ⇔ Formulare
08/10/2019 – Anunt privind vânzarea bunurilor imobile nr.31868/04/10/2019, 31867/04/10/2019,31872/04/10/2019.
01/10/2019 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de REPARATII PRIN ASFALTARE STR. VASILE ALECSANDRI, ORAS BREAZA, JUDETUL PRAHOVA, conform documentație atașată.Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 04.10.2019 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență
Documentație:
-Liste de cantitati lucrari
-Formulare lucrari reparatii
-Formular contract reparatii
-Fisa de date
-Caiet de sarcini reparatii
30/09/2019 În vederea atribuirii contractului de achiziție care are ca obiect serviciile de evaluare bunuri mobile și imobile sechestrate în cadrul procedurii de executare silită, operatorii economici interesați sunt invitați să-ți depună oferta conform caietului de sarcini anexat. Pentru a asigura identificarea ofertelor de preț în catalogul SEAP, operatorii economici sunt rugați să transmită un email la adresa contact @primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, să menționeze denumirea poziției, data și ora la care a fost postată oferta în catalogul SEAP (printscreen). Documentele de calificare și oferta financiară vor fi solicitate de autoritatea contractantă numai pentru ofertantul declarat câștigător. Data limită de postare a ofertei de preț în Seap este 07.10.2019, ora 13.00. Eventualele clarificări vor fi trimise pe adresa de email contact @primariabreaza.ro. Răspunsurile vor fi publicate pe site-ul www.primariabreaza.ro, secțiunea Anunțuri.
Documentație:
– Caiet de sarcini
– Model contract
– Formulare
19/09/2019 Anunț colectiv pentru comunicare prin publicitate NR. 31569/18.09.2019
03/09/2019 – Anunt colectiv nr.31190/03/09/2019
23/08/2019 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de LOCURI DE JOACĂ PENTRU COPII ÎN CARTIERELE DRUM NOU ȘI PODU-VADULUI Ofertele întocmite conform documentațieide atribuire se vor depune în catalogul SEAP, inclusiv încărcare fișier oferta în SEAP, până la data de 29.08.2019 ora 11.00. Se va transmite pe mail contact@primariabreaza.ro poziția de catalog la care ați postat oferta respective, pana la aceeași data 29.08. 2019. ora, 11.00.. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail menționat în datele societății înscrise in SEAP.
Documentație:
-caiet de sarcini loc de joaca cartiere
-fisa de date loc de joaca
-formular contract loc de joaca
-Formulare loc de joaca
22/08/2019 –Anunț colectiv pentru comunicare prin publicitate NR. 12587/IIE24/22.08.2019
22/08/2019 –Invitație de participare la procedura de achiziție directă de Aparatură și echipamente pentru servicii medicale, Beneficiar-Spitalul de Boli Pulmonare Breaza Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 30.08.2019 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
Documentație:
Caiet de sarcini
Fisa de date a achiziției
Formulare
Model contract furnizare
– Clarificare
01/08/2019 ANUNT PRIVIND VANZAREA BUNURILOR IMOBILE ANUL 2019, LUNA lULlE
31/07/2019 ANUNŢ COLECTIV PERSOANE JURIDICE pentru comunicare prin publicitate NR. 30608V/B/12/26/07/2019
02/07/2019 ANUNŢ individual pentru comunicare prin publicitate Nr. 29988/V/B/02/07/2019.
01/07/2019 Invitatie de participare la procedura de achizitie directa de Reparatii : Strada Victoriei – 170m lungime,oras Breaza, jud.Prahova si Strada Caraiman – 267m lungime, oras Breaza, jud.Prahova Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 09.07.2019 ora 12.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
⇒Fișa de date a achiziției ⇒Parte scrisa+Parte desenata+Expertiza tehnica+Cantitati lucrari+Caiete de sarcini – Victoriei ⇒Parte scrisa+Parte desenata+Expertiza tehnica+Cantitati lucrari+Caiete de sarcini – Caraiman ⇒Formatul Contractului de lucrări ⇒Formulare
21/06/2019 ANUNŢ COLECTIV pentru comunicare prin publicitate Nr. 29882/20/06/2019.
11/06/2019 Anunț cu privire la vânzarea unor bunuri imobile
11/06/2019 Invitație de participare la procedura de achiziție directă de Lucrări de reparații prin plombare străzi, oraș Breaza, jud. Prahova Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 19.06.2019 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidăspecificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții ovor specifica ca adresă oficială de corespondență
⇒ Caiet de sarcini ⇒ Fisa de date ⇒Formular contract ⇒ Formulare lucrări
06/06/2019 Invitație de participare la procedura de achiziție directa de Reparații : Strada Victoriei – 170m lungime, oraș Breaza, jud. Prahova si Strada Caraiman – 267m lungime, oraș Breaza, jud. Prahova Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 18.06.2019 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență.
⇒-fisa de date a achiziției⇒Parte scrisa+Parte desenata+Expertiza tehnica+Cantitati lucrari+Caiete de sarcini – Victoriei ⇒Parte scrisa+Parte desenata+Expertiza tehnica+Cantitati lucrari+Caiete de sarcini – Caraiman ⇒Formatul Contractului de lucrări ⇒Formulare
16/05/2019 ANUNŢ COLECTIV pentru comunicare prin publicitate Nr. 29565/15/05/2019.
15/05/2019 Rezultat Final Evaluare proiect Centru Cultural
23/04/2019 În vederea atribuirii contractului de achiziție care are ca obiect furnizarea de produse de papetărie și birotică pentru Primăria Orașului Breaza, operatorii economici interesați sunt invitați să-ți depună oferta conform caietului de sarcini anexat. Caiet de sarcini – Centralizator prețuri – Model contract – Formulare Pentru a asigura identificarea ofertelor de preț în catalogul SEAP, operatorii economici sunt rugați să transmită un email la adresa contact @primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, să menționeze denumirea poziției, data și ora la care a fost postată oferta în catalogul SEAP (printscreen). Documentele de calificare și oferta financiară vor fi solicitate de autoritatea contractantă numai pentru ofertantul declarat câștigător. Data limită de postare a ofertei de preț în SEAP este 03.05.2019, ora 12.00. Eventualele clarificări vor fi trimise pe adresa de email contact @primariabreaza.ro. Răspunsurile vor fi publicate pe site-ul www.primariabreaza.ro, secțiunea Anunțuri.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini – Formulare – Contract
19/04/2019 În vederea atribuirii contractului de achiziţie care are ca obiect prestarea Servicii de igienizare și vidanjare toalete ecologice și fose septice amplasate pe domeniul public al orașului Breaza – Reluare.Operatorii economici interesați sunt rugați să transmită un email la adresa contact@primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea: „Servicii de igenizare și vidanjare toalete ecologice și fose septice Primăria Breaza” iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numarul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul SICAP) (printscreen). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www. e-licitatie.ro, este 23.04.2019, ora 12,00. Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea
Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerareDocumentele de calificare și oferta financiară vor fi solicitate de autoritatea contractantă numai pentru ofertantul selectat din catalogul SEAP.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini – Formulare – Contract
12/04/2019 În vederea atribuirii contractului de achiziţie care are ca obiect prestarea Servicii de igienizare și vidanjare toalete ecologice și fose septice amplasate pe domeniul public al orașului Breaza.
Operatorii economici interesați sunt rugați să transmită un email la adresa contact@primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea: „ Contract Servicii de igenizare și vidanjare toalete
ecologice și fose septice Primăria Breaza” iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numarul anunțului publicat de autoritatea
contractantă din catalogul SICAP) (printscreen). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www. e-licitatie.ro, este 18.04.2019, ora 12,00. Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare
Documentele de calificare și oferta financiară vor fi solicitate de autoritatea contractantă numai pentru ofertantul selectat din catalogul SEAP.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini – Formulare – Contract
10/04/2019 Anunț publicitar la procedura de achiziție directă privind activitatea de MĂTURAT MANUAL ȘI ÎNTREȚINERE CURĂȚENIE a CĂILOR PUBLICE din orașul BREAZA, jud. Prahova Orașul Breaza intenționează să achiziționeze prestarea serviciilor de salubrizare, respectiv activitatea de măturat manual și întreținere curățenie căi publice pentru o perioadă de 2 luni, cu drept de prelungire, dacă până la data expirării nu a fost finalizată procedura de concesionare a serviciului, cu condiția încadrării în valoarea totală estimată a contractului. Operatorii economici interesați vor depune oferta în plic închis, la Registratura Primăriei, str. Republicii, nr. 82B, până la data de 17.04.2019, orele 11.30.
Documentație:
⇒ fisa de date a achiziției ⇔ caiet de sarcini ⇔ model contract ⇔ modele formulare
08/04/2019 Lista cuprinzand rezultatele concursului de promovare organizat in data de 05.04.2019
18/03/2019 ANUNŢ COLECTIV pentru comunicare prin publicitate Nr 76364/ 18.03.2019
05/03/2019 ANUNŢ COLECTIV pentru comunicare prin publicitate Nr 3260/ 05.03.2019
04/03/2019 Anunt promovare in grad profesional
11/02/2019 Anunt individual pentru comunicarea prin publicitate
17/01/2019 Lista privind selectia dosarelor pentru concursul pentru ocuparea postului de sofer
ul Compartimentului Achizitii Publice si Investii
27/12/2018 Lista cuprinzând rezultatele finale pentru
17/12/2018 Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate
17/12/2018 Anunț cu privire la declanșarea procedurii de atribuire a autorizațiilor taxi disponibile
10/12/2018 Invitație de participare la procedura de achiziție directă a „PLATFORME SUPRATERANE DE COLECTARE SELECTIVA A DESEURILOR,,Oferta întocmită conform documentație de atribuire anexată, se va încărca în SEAP în secțiunile puse la dispoziție de catalog, până la data de. 14.12.2018,
orele 10.30.
Operatorii economici care depun oferta sunt rugați să transmită un e-mail la adresa contact@primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea: PLATFORME SUPRATERANE DE COLECTARE
SELECTIVA A DESEURILOR iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numărul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul SEAP). Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare.
Documentație:
⇒ Fisa de date a achiziției ⇔ Caiet de sarcini ⇔ Model contract⇔ Formulare
03/12/2018 Anunț publicitar la procedura de achiziție directă de REPARAȚII CASĂ DOMENIUL PRIVAT STR ȘTEFAN CEL MARE, NR. 35 B ORAȘ BREAZA (Reparații acoperiș)
Operatorii economici care depun oferta sunt rugați să transmită un e-mail la adresa contact@primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea:
REPARAȚII CASĂ DOMENIUL PRIVAT STR ȘTEFAN CEL MARE, NR. 35 B ORAȘ BREAZA (Reparații acoperiș),” iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numarul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul
SEAP). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www. e-licitatie.ro, este 07.12.2018, orele 11.30 Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare.
⇒ Clarificare 1
Documentație:
⇒ fisa de date a achiziției + model contract + proiect tehnic ⇔ formulare ⇔ piese desenate
23/10/2018 Anunț publicitar la procedura de achiziție directă de ,, Reparație prinasfaltare DJ 206 (str. Tălii) de la DJ 101R( str. 30 Decembrie ) până în Punct Plai Belia, oraș Breaza – pe o lungime de 750 ml.Operatorii economici care depun oferta sunt rugați să transmită un e-mail la adresa contact@primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea:Reparație prin asfaltare DJ 206 (str. Tălii) de la DJ 101R( str. 30 Decembrie ) până în Punct Plai Belia, oraș Breaza – pe o lungime de 750 ml,” iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numărul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul SEAP) (printscreen). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www. e-licitatie.ro, este 07.11.2018, orele 11.30 Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare.
Documentație:
⇒ fisa de date a achiziției ⇔ model contract ⇔ parte scrisa ⇔ parte desenata ⇔ liste cantități ⇔ Formulare lucrări
23/10/2018 ANUNŢ COLECTIV pentru comunicare prin publicitate nr 3260/ 05.03.2019 Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate
18/10/2018 ANUNT Primaria orasului Breaza, Judetul Prahova, organizeaza concurs la sediul institutiei noastre pentru ocuparea functiei publice vacante de inspector debutant in cadrul Compartimentului Agricol si Cadastru .
16/10/2018 Anunt referitor la elaborarea unui proiect de hotărâre cu caracter normativ
10/10/2018 Anunț publicitar la procedura de achiziție directă de servicii întocmire D.A.L.I. ,,Modernizare și reabilitare B-dul Eroilor, oraș Breaza” Operatorii economici interesați sunt rugați să transmită un email la adresa contact@primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea D.A.L.I. ,,Modernizare și reabilitare B-dul Eroilor, oraș Breaza”, iar la rubrica DESCRIERE se va menționa : ,,Conform anunțului nr._______din data de _________(se va nota numărul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul SICAP) (printscreen). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www.e-licitatie.ro, este 17.10.2018, ora 14,00. Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare. Pentru oferta selectată din cele postate în catalogul SEAP, autoritatea contractantă va solicita prezentarea tuturor documentelor solicitate în documentația anexată la prezentul anunț, oferta tehnică și oferta financiară.Valoarea estimată a serviciilor de întocmire DALI este 10.000 lei fără TVA.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Tema de proiectare ⇔ Formulare și model de contrat de servicii proiectare ⇔ Anunț publicitar
03/10/2018 Anunț publicitar la procedura de achiziție directă de ,,Întocmire documentație tehnico-economică pentru Amenajare teren de sport la Școala Breaza de Jos, orașul Breaza. Jud.Prahova,, Operatorii economici interesați sunt rugați să transmită un e-mail la adresa contact@primariabreaza.ro în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea: „ Întocmire documentație tehnico-economică pentru Amenajare teren de sport la Școala Breaza de Jos, orașul Breaza. Jud.Prahova,” iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numărul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul SICAP) (printscreen). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www. e-licitatie.ro, este 08.10.2018, orele 16.00 Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare.
Documentație:
⇒ Clarificare:
01/10/2018 Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate
06/09/2018 Caracter normativ privind infiintarea serviciului social „Compartiment ingrijiri la domiciliu”
15/08/2018 Anunt publicitar atribuire autorizatii taxi
30/07/2018 Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate
25/07/2018 Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate
24/07/2018 ANUNȚ privind riscul de apariție a pestei porcine africane
13/06/2018 În vederea atribuirii contractului de achiziţie care are ca obiect prestarea Serviciilor de cadastru sistematic pentru înscrierea imobilelor în cartea funciară, conf. oug nr. 35/2016ORAȘUL BREAZA, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preţ. În cazul în care sunteţi interesaţi de prestarea serviciilor menţionate mai sus aşteptăm oferta Dumneavoastră.Operatorii economici interesați sunt rugați să transmită un email la adresa primariabreaza@yahoo.com în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea: „SERVICII DE CADASTRU SISTEMATIC PENTRU INSCRIEREA IMOBILELOR IN CARTEA FUNCIARA )” iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numarul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul SICAP) (printscreen). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www. e-licitatie.ro, este 19.06.2018, ora 14,00. Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare. Documentele de calificare și oferta tehnică vor fi solicitate de autoritatea contractantă numai pentru operatorul selectat din catalogul SEAP.
Documentatie:
11/06/2018 Anunț publicitar la procedura de achiziție directă de ,,Proiectare amenajare groapă (terasare și execuție rigole de scurgere), oraș Breaza, jud. Prahova’’.
Operatorii economici interesați sunt rugați să transmită un email la adresa primariabreaza@yahoo.com în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea: „ Proiectare amenajare groapă (terasare și execuție rigole de scurgere), oraș Breaza, jud. Prahova ” iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numarul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul SICAP) (printscreen). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www. e-licitatie.ro, este 18.06.2018, ora 14,00. Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare.Pentru oferta selectată din cele postate în catalogul SEAP, autoritatea contractantă va solicita prezentarea tuturor documentelor solicitate în documentația de atribuire, oferta tehnică și financiară.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Piese desenate ⇔ Formulare si model contract proiectare
08/06/2018 Anunț publicitar la procedura de achiziție directă de Lucrări de marcaje rutiere, oraș Breaza, jud. Prahova
Operatorii economici interesați sunt rugați să transmită un email la adresa primariabreaza@yahoo.com în care să confirme încărcarea ofertei, cu denumirea:
„ Lucrări de marcaje rutiere, oraș Breaza, jud. Prahova” iar la rubrica DESCRIERE se va menționa: „Conform anunțului de publicitate nr._______din data de______” (se va nota numarul anunțului publicat de autoritatea contractantă din catalogul SICAP) (printscreen). Data limită de publicare a ofertei pe site-ul www. e-licitatie.ro, este 12.06.2018, ora 14,30. Ofertele publicate în alt termen decât cel oferit de către Autoritatea Contractantă, respectiv între data publicării anunțului și termenul limită de primire oferte, nu vor fi luate în considerare.Pentru oferta selectată din cele postate în catalogul SEAP, autoritatea contractantă va solicita prezentarea tuturor documentelor solicitate în documentația de atribuire, oferta tehnică și financiară.
Documentație:
⇒Caiet de Sarcini
Clarificare:
⇒ Clarificare 1
Pentru a asigura identificarea ofertelor de preț în catalogul SEAP, operatorii economici sunt rugați să transmită un email la adresa primariabreaza@yahoo.com, în care să confirme încărcarea ofertei, să menționeze denumirea poziției, data și ora la care a fost postată oferta în catalogul SEAP (printscreen).
Data limită de postare a ofertei de preț în Seap este 11.06.2018, ora 12.00
Eventualele clarificări vor fi trimise pe adresa de email primariabreaza@yahoo.com. Răspunsurile vor fi publicate pe site-ul www.primariabreaza.ro, sectiunea Anunțuri.
Documentație:
1.Caiet de sarcini
2.Model contract
3.Formulare
⇒ Resurse materiale ⇔ Referat str. Republicii⇔ Piese desenate str. Republicii⇔Parte scrisa str. Republicii⇔ Liste de cantități str. Republicii⇔Formulare reparații str. Republicii ⇔ Fisa date a achiziției 08.05. Republicii
25/04/2018 Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate
18/04/2018 –ANUNT referitor la elaborarea unui proiect de hotarare cu caracter normativ
11/04/2018 -Prezentul anunț corespunde anunțului de publicitate nr. ADV 1001184 din data de 11.04.2018, publicat în SEAP, la categoria Publicitate Anunțuri. Pentru a asigura identificarea ofertelor de preț în catalogul SEAP, operatorii economici sunt rugați să transmită un email la adresa primariabreaza@yahoo.com, în care să confirme încărcarea ofertei, să menționeze denumirea poziției, data și ora la care a fost postată oferta în catalogul SEAP (printscreen).
Data limită de postare a ofertei de preț în Seap este 17.04.2018, ora 12.00.
Eventualele clarificări vor fi trimise pe adresa de email primariabreaza@yahoo.com. Răspunsurile vor fi publicate pe site-ulwww.primariabreaza.ro, sectiunea Anunțuri.
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Centralizator prețuri ⇔ Model contract ⇔ Formulare
Clarificare:
⇒ Clarificare 1
⇒ Clarificare 2
21/03/2018 – Anunț privind derularea proiectului „InGenius Start-up Xpress! Program de antreprenoriat responsabil în regiunea Sud-Muntenia”
Detalii AICI
27/02/2018 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane juridice :
21/02/2018 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă a Servicii de dirigenţie de şantier aferente execuției lucrărilor ”Modernizarea și reabilitarea drumurilor de interes local în orasul Breaza, județul Prahova”
Oferta întocmită conform Documentație de atribuire anexată, se va depune în plic închis, la registratura Primariei pana la data de 05.03.2018, orele 10.00.Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, înainte de semnarea contractului de servicii, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
⇒ Documentație de atribuire ⇔ Piese scrise 1 ⇔ Piese scrise 2 ⇔ Piese scrise 3
08/02/2018 – Invitație de participare la procedura de achiziţie directă a „Reparații în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu pentru Școala Gimnazială ,,Constantin Brâncoveanu” Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 21.02.2018, orele 11.00. Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 14.00. Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, inainte de semnarea contractului de lucrari, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract.
Documentație:
⇒ Liste cantități ⇔ Formulare lucrări ISU ⇔ Contract lucrări ISU ⇔ Caiet de sarcini si scenariu securitate la incendiu ⇔ Planșe scenariu incendiu
Clarificare:
⇒ Clarificare 1
16/01/2018 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane juridice :
09/01/2018 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane juridice :
22/12/2017 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili:
27/11/2017 – Declanșare procedură de atribuire a autorizațiilor taxi disponibile
21/11/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziţie directă a „ Servicii de deszăpezire oraş Breaza, sezonul iarnă 2018-2019,, Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 29.11.2017, orele 10.00.Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 10.30.Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, inainte de semnarea contractului de furnizare, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea achizitiei cu montaj a lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract.
Documentație:
⇒ Formulare ⇔ Fisa date ⇔ Contract ⇔ Caiet de sarcini
16/11/2017 – Invitatie de participare la procedura de achiziție directa de „Reparație prin asfaltare strada Gării, tronson cuprins între strada Republicii și Intrarea Petuniei, oraș Breaza”. Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 21.11.2017 ora 15.30. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
⇒ Piese desenate ⇔ Piese scrise ⇔ Format contract lucrări ⇔ Formulare ⇔ Fisa de date
16/11/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziție directa de „Reparație prin asfaltare DJ101R – str. 30 Decembrie – de la limita cu orașul Comarnic pâna în apropiere de intersecția cu str. Tălii, oraș Breaza”. Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 22.11.2017 ora 15.30. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
⇒ Proiect tehnic + detalii execuție + Caietul de Sarcini ⇔ Fișa de date ⇔ Formulare ⇔ Formatul Contractului de lucrări
14/11/2017 – Anunț cu privire la vânzarea unui teren in suprafață de 911 mp, proprietate privată a orașului Breaza, DN 1 fără nr.
07/11/2017 -Invitatie de participare la procedura de achizitie directa de „Reparație prin asfaltare strada Gării, tronson cuprins între strada Republicii și Intrarea Petuniei, oraș Breaza”. Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 15.11.2017 ora 15.30. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
⇒ Piese desenate ⇔ Piese scrise ⇔ Contract lucrări ⇔ Formulare ⇔ Fisa de date
07/11/2017 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă a Reparații acoperiș sediu primărie oraș Breaza (rotondă) Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 10.11.2017, orele 10.00. Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 10.30.
Documentaţie:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Formulare ⇔ Contract de lucrări
07/11/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziție directă „Întocmire Plan Urbanistic Zonal – Schimbare destinație teren din zonă căi de counicație (S=429,72mp) în zonă mixtă locuințe și instituții, servicii, modificare reglementări urbanistice pentru construire bloc de locuințe pentru tineri”. Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura primăriei pana la data de 14.11.2017, orele 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 10.30. Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, oferta câștigătoare.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Certificat de urbanism ⇔ Extras de carte funciară ⇔ Plan de situație ⇔ Fisa de date ⇔ Formulare ⇔ Model contract ⇔ Clarificare
01/11/2017 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă a Refacere zid de sprijin str 30 Decembrie (zona monument “Obelisc cu vultur” situat în cartier Gura Beliei ) Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 06.11.2017, orele 10.00.Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 10.30.Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, inainte de semnarea contractului de furnizare, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Formulare lucrari ⇔ Model contract
30/10/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziție directă „Întocmire Plan Urbanistic Zonal – Schimbare destinație teren din zonă căi de counicație (S=429,72mp) în zonă mixtă locuințe și instituții, servicii, modificare reglementări urbanistice pentru construire bloc de locuințe pentru tineri”. Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura primăriei pana la data de 06.11.2017, orele 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 10.30. Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, oferta câștigătoare.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Formulare lucrari ⇔ Model contract
26/10/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziţie directă Reparații acoperiș sediu primărie oraș Breaza (rotondă) Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 01.11.2017, orele 10.00.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Formulare lucrari ⇔ Model contract
26/10/2017 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă INSTALAȚIE ÎNCĂLZIRE ȘI CENTRALA TERMICĂ ( Clădire sediu primărie veche)
Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 02.11.2017, orele 10.00.Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 10.30.Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, inainte de semnarea contractului de furnizare, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea achizitiei cu montaj a lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Formulare lucrari ⇔ Model contract ⇔ Clarificare 1
23/10/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziţie directă a Refacere zid de sprijin str 30 Decembrie (zona monument “Obelisc cu vultur” situat în cartier Gura Beliei ) Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 27.10.2017, orele 10.00.Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 10.30.Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, inainte de semnarea contractului de furnizare, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea achizitiei cu montaj a lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract.
Documentație:
⇒ Caiet de sarcini ⇔ Formulare ⇔ Model contract ⇔ Clarificare 1 ⇔ Clarificare 2
Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 13.10.2017, orele 11.00.Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, în aceeaşi zi, la orele 11.30.Ofertantul declarat câştigător va posta în SEAP, inainte de semnarea contractului de furnizare, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea achizitiei cu montaj a lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract.
Acte necesare:
⇒ Bibliografia pentru functia de Manager, persoana fizica
⇒ Teme-Cadru pentru proiectul de Management
01/08/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziție directa de Servicii de dirigenție de șantier aferente obiectivelor: Refacere 0,635 Km străzi – Refacere str. Poieniţei – punct Dedu (Alunecare teren), Refacere 0,635 Km străzi – Refacere Ştefan cel Mare – Punct Ilaş (Alunecare teren)
Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 04.08.2017 ora 15.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
⇒ Caietul de Sarcini ⇔ Fișa de date ⇔ Formulare ⇔ Contract dirigenție
31/07/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziție directa de „Reparații teren de sport din „groapa” Parc Brâncoveanu” şi a pistei din jurul delimitării acestui teren
Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 11.08.2017 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
⇒ Proiect tehnic + detalii execuție + Caietul de Sarcini ⇔ Fișa de date ⇔ Formulare ⇔ Formatul Contractului de lucrări
Clarificari:
1. Clarificare
07/07/2017 – Elaborarea unui proiect de hotărâre cu caracter normativ privind aprobarea Regulamentului de organizare, funcționare și autorizare a transportului în regim de taxi și în regim de închiriere.
– Anunt transport regim taxi
– Anexe
– Contractul cadru cu anexe
– Proiect de hotarare
– Regulament
– Tarife
– Format sigla
06/06/2017 – Invitație de participare la procedura de achizitie directa de „Reparaţii/modernizare alei Parc Brâncoveanu, oraş Breaza, judeţul Prahova”
Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 14.06.2017 ora 10.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Oferta depusă la o altă adresă sau după data şi ora limită de depunere nu va fi luată în considerare. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
–Proiect tehnic + detalii execuție + Caietul de Sarcini
–Fișa de date
–Formulare
–Formatul Contractului de lucrări
24/05/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziție directă ,,Reparație prin asfaltare str.23 August de la str.Peștișori până la pod peste râul Prahova” oraș Breaza, jud.Prahova. Oferta va fi întocmită conform Caietului de Sarcini anexat (parte integrantă a proiectului) și se va depune la registratura Primăriei orașului Breaza în plic închis, cu adresă de înaintare, până la data de 30.05.2017, ora 14,00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă, specificați data și ora limită de depunere la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după ora limită de depunere. Ofertele tehnice care nu prezintă caracteristicile menționate în Caietul de Sarcini vor fi respinse. Ofertantul declarat câștigător va posta în SEAP, înainte de semnarea contractului de servicii, la secțiunea ,,Catalogul electronic” denumirea și valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
Documentație:
–Proiect tehnic + detalii execuție + Caietul de Sarcini
–Parte desenată
–Fișa de date
–Formulare
–Formatul Contractului de lucrări
23/05/2017 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă de „Întreţinere şi reparaţii iluminat public în oraş Breaza, jud. Prahova”
Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 29.05.2017 ora 12.00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
– Fisa de date
– Formulare
– Caiet de Sarcini
– Model de contract
Clarificari:
1. Clarificare
2. Clarificare 2
22/05/2017 – Invitatie de participare la procedura de achizitie directa de „Servicii de deratizare, dezinfecție și dezinsecție la sediul Primăriei Breaza, Sala de Sport, Clubul pensionarilor, Piața centrală a orașului Breaza, Clubul Sportiv (Baza Sportivă și Terenul Sintetic) și la CNIPT”
Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 25.05.2017 ora 14,00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
– Formulare
– Caiet de Sarcini
16/05/2017 – Invitație de participare la procedura de achizitie directa de „Amenajare cu tartan turnat continuu a locului de joaca din Parc Brancoveanu, oraș Breaza”. Ofertele se depun în plic închis, cu adresa de înaintare, la registratura Primăriei, până la data de 18.05.2017 ora 14,00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă specificați data și ora limită de depunere, la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după data sau ora limită de depunere. Rezultatul procedurii va fi comunicat în scris la adresa de e-mail pe care ofertanții o vor specifica ca adresă oficială de corespondență. Câștigătorul procedurii va posta în SEAP oferta câștigătoare.
Documentație:
– Formulare tartan
– Caiet de Sarcini
12/05/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziție directă ,,Reparație prin asfaltare str.23 August de la str.Peștișori până la pod peste râul Prahova” oraș Breaza, jud.Prahova. Oferta va fi întocmită conform Caietului de Sarcini anexat (parte integrantă a proiectului) și se va depune la registratura Primăriei orașului Breaza în plic închis, cu adresă de înaintare, până la data de 23.05.2017, ora 14,00. Pentru documentele transmise prin poșta rapidă, specificați data și ora limită de depunere la operatorul poștal, pentru a nu ajunge după ora limită de depunere. Ofertele tehnice care nu prezintă caracteristicile menționate în Caietul de Sarcini vor fi respinse. Ofertantul declarat câștigător va posta în SEAP, înainte de semnarea contractului de servicii, la secțiunea ,,Catalogul electronic” denumirea și valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
Documentație:
–Proiect tehnic + detalii execuție + Caietul de Sarcini
–Parte desenată
–Fișa de date
–Formulare
–Formatul Contractului de lucrări
08/05/2017 – Invitație de participare la procedura de achiziție directă de ,,Execuție, finalizare și întreținere în perioada de garanție lucrări de plombare străzi în orașul Breaza”. Oferta va fi întocmită conform Caietului de Sarcini anexat și se va depune la registratura Primăriei orașului Breaza în plic închis, cu adresă de înaintare, până la data de 12.05.2017. orele 13,00.
Documentatie:
– Lucrari de plombare strazi
– Caiet de Sarcini
– Contract de lucrari
– Formulare
05/05/2017 – Invitație de participare la procedura de achizitie directa de „Amenajare cu tartan turnat continuu a locului de joaca din Parc Brancoveanu, oras Breaza” Oferta întocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune în plic închis, la registratura Primariei pana la data de 11.05.2017, orele 10.00.
Documentație :
Clarificari :
1.clarificare – 1
03/05/2017 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
02/05/2017 – Câştigători tombolă campanie colectare deşeuri electrice 29.04.2017
10/04/2017 – Informare potențiali beneficiari privind măsurile de mediu şi climă aplicate in anul 2017 pe terenurile agricole.
10/04/2017 – Licitație publică cu strigare pentru inchiriere teren proprietatea publică a orașului Breaza
07/04/2017 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă a „Serviciilor de protecție si pază la Centrul Bugetar Liceul „Aurel Vlaicu” Breaza”. Oferta va fi intocmită conform caietului de sarcini anexat, se va depune in plic inchis, la registratura Primăriei pană la data de 19.04.2017, orele 10.00. Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, in aceeaşi zi, la orele 11.00. Ofertantul declarat caştigător va posta in SEAP, inainte de semnarea contractului de servicii, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
Documentatie : – – Caiet de sarcini. – – Formulare si Declaratii
04/04/2017 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă „Furnizare produse de papetărie și birotică”. Anunțul este destinat unităților protejate, conform art. 56 din Legea 98/2016 – privind achizițiile publice și a art. 78, lit. b) din Legea 448/2006 – privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Oferta va fi intocmită conform caietului de sarcini anexat și va fi transmisă prin posta, sau se va depune la registratura Primariei pană la data de 14.04.2017, ora 15,00. Ofertantul declarat caştigător va posta in SEAP oferta cu valoarea totală a achiziției, cu specificarea numărului anunțului publicitar, in termen de 3 zile lucrătoare de le comunicare. Caietul de sarcini poate fi descărcat de AICI
27/03/2017 – Referitor la elaborarea unui proiect de hotărare cu caracter normativ privind aprobarea documentelor necesare lansării procedurilor de achiziție publică in vederea delegării Serviciului Public de Salubrizare, la nivelul județului Prahova, de către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Parteneriatul pentru Managementul Deșeurilor Prahova” – – Proiect de hotarare – – Caiet de sarcini, Regulament de organizare functionare – – Contract delegare, Plan tarifar SMID Prahova – – Fise – Documentatii de atribuire – – Strategia de contractare – – Studiu de fundamentare
10/03/2017 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă a „Serviciilor de protecție si pază la Spitalul de Boli Pulmonare Breaza” Oferta intocmită conform caiet de sarcini anexat, se va depune in plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 22.03.2017, orele 10.00.Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, in aceeaşi zi, la orele 11.00.Ofertantul declarat caştigător va posta in SEAP, inainte de semnarea contractului de servicii, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract. Documentația poate fi descărcată de AICI – – FORMULARE SI DECLARATII – – CLARIFICARI.
10/03/2017 – Invitaţie de participare la procedura de achiziţie directă a „Serviciilor de protecție si pază la Centrul bugetar Şcoala Gimnazială” Oferta intocmita conform caiet de sarcini anexat, se va depune in plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 22.03.2017, orele 10.00. Deschiderea ofertelor se va face la sediul primăriei, in aceeaşi zi, la orele 10.30. Ofertantul declarat caştigător va posta in SEAP, inainte de semnarea contractului de servicii, la secţiunea „Catalogul electronic” denumirea şi valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract. Documentatia poate fi descarcata de – AICI. – – FORMULARE SI DECLARATII – – CLARIFICARI.
01/03/2017 – Aprobarea bugetului local al orașului Breaza și a bugetelor ordonatorilor terțiari de credite, pe anul 2017
27/02/2017 – Elaborarea Planului de Integritate al Primăriei Orașului Breaza
20/02/2017 – Procedura de autorizare, pentru transportul de persoane in regim de taxi.
13/01/2017 – Invitatie de participare la procedura de achizitie directa de „Service şi reparaţii a centralelor termice din instituţie”
Oferta intocmita conform caiet de sarcini anexat, se va depune in plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 19.01.2017, orele 10.30. Deschiderea ofertelor se va face la sediul primariei, in aceeasi zi, la orele 11.00. Ofertantul declarat castigator va posta in SEAP, inainte de semnarea contractului de servicii, la sectiunea „Catalogul electronic” denumirea si valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract. Documentatia poate fi descarcata de AICI.
09/01/2017 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili:
20/12/2016 – In urma unei avarii la rețeaua de apă care alimentează orașul Breaza, de tipul „dezlipire de conductă” intervenită in punctul ,,rezervoare Hidrojet” furnizarea cu a pă potabilă către locuitorii orașului a fost sistată.
19/12/2016 – Reluare procedura inchiriere spatiu Liceu Teoretic Aurel Vlaicu.
16/12/2016 – Privind aprobarea Amenajamentului pastoral pentru pajistile aflate pe teritoriul orasului Breaza
15/11/2016 – Invitație de participare la procedura de achizitie directa de „Servicii de optimizare a sistemului de automatizare a statiilor de pompare a apei SP 1 si SP 2, oras Breaza”
Oferta intocmita conform documentatiei de atribuire anexata, se va depune in plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 22.11.2016, orele 10.30.Ofertantul declarat castigator va posta in SEAP, inainte de semnarea contractului de servicii, la sectiunea „Catalogul electronic” denumirea si valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
Formulare – Contract model – Caiet de sarcini
10/11/2016 – Inchirierea unui spațiu in suprafață de 18 mp la demisolul Liceului Teoretic „Aurel Vlaicu” si Caietul de sarcini
07/11/2016 – Furnizare materiale pentru reparatie invelitoare (acoperis) Piata, oras Breaza – Clauze contractuale
03/11/2016 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili:
28/10/2016 Invitatie de participare la procedura de achizitie directa de „Servicii de reparatii si intretinere a centralelor termice”. Oferta intocmita conform caiet de sarcini anexat, se va depune in plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 02.11.2016, orele 10.00.Deschiderea ofertelor se va face la sediul primariei, in aceeasi zi, la orele 10.30.Ofertantul declarat castigator va posta in SEAP, inainte de semnarea contractului de servicii, la sectiunea „Catalogul electronic” denumirea si valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
Descarca Caiet de sarcini
25/10/2016
Documentație de atribuire pentru lucrarea – Inlocuire instalație electrică și tablouri electrice la Grădinița cu „Program Prelungit „Castelul Fermecat”
Formulare – Clauze contractuale – Antimasuratoare privind instalatia electrica – Fisa de date a achizitiei – Partea Desenata – Partea Scrisa
19/10/2016 – Documentație de atribuire lucrări – Reparații prin asfaltare Aleea Parcului, Oras Breaza.
Formulare – Clauze contractuale – Fisa de date Aleea par cului – Partea Desenata – Partea Scrisa
12/10/2016 – Invitatie de participare la procedura de achizitie directa de „Servicii de deszapezire oras Breaza”.
Oferta intocmita conform documentatiei de atribuire anexata, se va depune in plic inchis, la registratura Primariei pana la data de 24.10.2016, orele 10.00.Deschiderea ofertelor se va face la sediul primariei, in aceeasi zi, la orele 10.30.Ofertantul declarat castigator va posta in SEAP, inainte de semnarea contractului de servicii, la sectiunea „Catalogul electronic” denumirea si valoarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
Caiet Sarcini deszapezire – Contract model deszapezire – Fisa de date – Formulare deszapezire
14/09/2016 – Procedura de autorizare , a autorizatiilor taxi pentru transportul de persoane in regim de taxi.
07/09/2016 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
07/07/2016 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane:
19/05/2016 – Invitație de participare la procedura achiziție directă pentru contractul de lucrări „Reparație tronson de drum str.23 August, de la str. Libertății pană la str.Peștișori, in orașul Breaza, județul Prahova”. Termen depunere oferta 23.05.2016, ora 10:00. Deschiderea ofertelor 23.05.2016, ora 10:30.
Puteți descarca de AICI documentatia de atribuire, aceasta conținand:
– Fisa de date;
– Formulare;
– Clauze contractuale;
– Documentatia tehnica.
17/05/2016 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane:
28/04/2016 – Anunt privind consultarea publica in ceea ce priveste proiectul de valorificare turistica a statiunii Breaza
20/04/2016 – Organizare concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de cadru tehnic PSI.
12/04/2016 – Contul de executie al bugetului local – venituri, cheltuieli, popriri
17/03/2016 – Obligațiile proprietarilor de terenuri in vederea preintampinării apariției și extinderii incendiilor.
Opis cu formularele de completat
Fisa de date a achizitiei
Reparatii DJ 101R 2016 Memoriu Tehnic
11/03/2016 – Procedura de autorizare, a autorizatiilor taxi pentru transportul de persoane in regim de taxi.
24/02/2016 – Buletin de analize privind alimentarea cu apa potabila in orasul Breaza si comuna Adunati
24/02/2016 – Inchirierea unei suprafete de teren de 80 mp situat in str. Grivitei pentru activitati sportive si recreative
21/01/2016 – Privind aprobarea bugetului local al oraşului Breaza şi a bugetelor ordonatorilor terţiari de credite, pe anul 2016
20/01/2016 – Informare cu privire la colaborarea intre Asociatia Romana pentru Reciclare si Primaria Orasului Breaza
19/01/2016 – 1. Inchirierea a 2 (doua) suprafete de teren de 2.035 mp si 2.965 mp situate in orasul Breaza, pct. „Podul Corbului”
2. Inchirierea unei suprafete de teren de 80 mp situat in str. Grivitei pentru activitati sportive si recreative
18/01/2016 Concursurile anuntate in data de 07.01.2016 vor fi reprogramate !!
11/01/2016 – Anunt privind obligatiile de plata fata de bugetul local care includ si amenzile .
27/11/2015 – S. C. General Meel Electric SRL, cu sediul in Baicoi, Angajeaza urgent urmatorul personal :
25/11/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
09/11/2015 – Referitor la elaborarea unui proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2016
12/10/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
06/10/2015 Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
Studiu de oportunitate SMID PH varianta finala
Anexa la Studiu de oportunitate
REGULAMENT de organizare si functionare a serviciului public de salubrizare a localitatilor
05/10/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de Achiziție directă: Servicii de realizare portal informații (web site) și bază de date aferente proiectului ,,Crearea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și dotarea acestuia, in orașul Breaza, județul Prahovaˮ Cod SMIS 42345
Click AICI pentru a descărca documentația de atribuire
Construcția se va realiza in conformitate cu proiectul tehnic și caietele de sarcini pe specialități.
Valoarea totală estimată este de 25.000 lei fără TVA. Termenul de primire a ofertelor este 08.10.2015 orele 10,30, la sediul Primăriei Breaza, iar deschiderea se va face in aceeași zi, la oreel 12,30. Pentru contact: Compartimentul Achiziții Publice și Investiții. Telefon: 0244 340508, fax: 0244 340428, e-mail: primariabreaza@yahoo.com
05/10/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de Achiziție directă: Servicii de achiziție programe informatice aferente proiectului ,,Crearea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și dotarea acestuia, in orașul Breaza, județul Prahovaˮ Cod SMIS 42345
Click AICI pentru a descărca documentația de atribuire
Construcția se va realiza in conformitate cu proiectul tehnic și caietele de sarcini pe specialități.
Valoarea totală estimată este de 7.800 lei fără TVA. Termenul de primire a ofertelor este 08.10.2015 orele 10,30, la sediul Primăriei Breaza, iar deschiderea se va face in aceeași zi, la oreel 12,30. Pentru contact: Compartimentul Achiziții Publice și Investiții. Telefon: 0244 340508, fax: 0244 340428, e-mail: primariabreaza@yahoo.com
05/10/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de Achiziție directă: Servicii de audit extern aferente proiectului ,,Crearea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și dotarea acestuia, in orașul Breaza, județul Prahovaˮ Cod SMIS 42345
Click AICI pentru a descărca documentația de atribuire
Construcția se va realiza in conformitate cu proiectul tehnic și caietele de sarcini pe specialități.
Valoarea totală estimată este de 6.000 lei fără TVA. Termenul de primire a ofertelor este 08.10.2015 orele 10,30, la sediul Primăriei Breaza, iar deschiderea se va face in aceeași zi, la oreel 12,30. Pentru contact: Compartimentul Achiziții Publice și Investiții. Telefon: 0244 340508, fax: 0244 340428, e-mail: primariabreaza@yahoo.com
07/09/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
04/09/2015 – Centralizator Locuri de munca vacante din: Campina, Ploiesti, Valenii de Munte
01/09/2015 – Exemplar Cerere – targ de toamna 2015.
28/08/2015 – Centralizator Locuri de munca vacante din: Campina, Ploiesti, Valenii de Munte
24/08/2015 – Oferta de vanzare teren extravilan Breaza, jud Prahova tarla 7 parcela F474, S= 773 mp
29/07/2015 – Licitatie privind valorificarea masei lemnoase afectata de intemperii in Pct Frasinet – Oradia
09/07/2015 – Licitatie privind valorificarea masei lemnoase afectata de intemperii in Pct Frasinet – Oradia
06/07/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
26/06/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane juridice:
PRECIZARE: din data de 20.07.2015
26/06/2015 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
21/05/2015 – Inchirierea a 6 (sase) amplasamente (cinci pentru amplasare panou si unul pentru baner publicitar)
20/05/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
15/05/2015 – Primaria orasului Breaza, organizeaza concurs pentru ocuparea postului temporar vacant de sofer in cadrul Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta.
12/05/2015 – LISTA CASTIGATORILOR TOMBOLA MCV Breaza 07-08 mai 2015
04/05/2015 – Rezultatul concursului de atribuire a contractului de management
29/04/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de Achiziție directă:
Executie lucrări aferente proiectului „Crearea Centrului National de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) si dotarea acestuia, in orasul Breaza, judetul Prahova”Cod SMIS 42345”
Click AICI pentru a descarca documentatia de atribuire
Constructia se va realiza in conformitate cu proiectul tehnic si caietele de sarcini pe specialitati.
Valoarea totala estimata este de 278.012 lei fara TVA, din care :
1).Valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 259.536 lei fara TVA.
2) Cheltuieli Diverse si Neprevazute in valoare de 18.476 lei fara TVA, reprezentand 7%.
Termenul de primire a ofertelor este 11.05.2015 orele 10.00, la sediul Primariei Breaza, iar deschiderea se va face in aceeasi zi , la orele 10.30.Pentru contact:Compartimentul Achizitii Publice si Investitii .
Telefon 0244 340 508. Fax 0244 340 428, e-mail: primariabreaza@yahoo.com
28/04/2015 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
20/04/2015 – 1. Inchirierea a 3 (trei) amplasamente a cate 2 mp fiecare in orasul Breaza, pentru amplasare panou publicitar (H.C.L. 18/29.01.2015). Pret pornire 35 lei/mp/luna. Durata 5 ani.
2 Inchirierea a 5 (cinci) amplasamente (patru pentru amplasare panou si unul pentru baner publicitar). Suprafata panou 2mp fiecare , suprafata baner 2×2 mp. (H.C.L.25/26.02.2015)
PRECIZĂRI:
– desfășurarea licitației va avea loc in data de 12.05.2015 ora 10:30;
– punctul 2 se referă la inchirierea a 6 (șase) amplasamente ( cinci pentru amplasare panou si unul pentru baner publicitar )
16/04/2015 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
16/04/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
15/04/2015 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
01/04/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de Achiziție directă:
Servicii de diriginţie de şantier aferente executiei lucrarilor proiectului „Modernizarea si reabilitarea drumurilor de interes local in orasul Breaza, judetul Prahova”
Click AICI pentru a descarca documentatia de atribuire
Termenul de primire a ofertelor este 08.04.2015, orele 10,30, deschiderea ofertelor se va face la aceeași dată, la sediul Primăriei orașului Breaza la orele 10,30.
Pentru contact: Compartiment Achizitii Publice si Investitii
Telefon: 0244 340 508; 0244 341 460; Fax: 0244 340 428
E-mail:primariabreaza@yahoo.com –
Clarificari 1 – Catre, Operatorii Economici Interesati:
13/03/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de Achiziție directă:
„Execuție lucrări aferente proiectului „Crearea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și dotarea acestuia, in orașul Breaza, județul Prahova” Cod SMIS 42345
Construcția se va realiza in conformitate cu proiectul tehnic și caietele de sarcini pe specialități. Valoarea totală estimată este de 278.012 lei fara TVA, din care :
1) Valoarea estimată pentru execuția lucrărilor este de 259.536 lei fara TVA.
2) Cheltuieli Diverse și Neprevăzute in valoare de 18.476 lei fără TVA, reprezentand 7%.
Termenul de primire a ofertelor este 20.03.2015 orele 10.00, la sediul Primăriei Breaza, iar deschiderea se va face in aceeași zi, la orele 10.30. Pentru contact:
Pentru contact:Compartiment Achizitii Publice și Investitii
Telefon: 0244 340 508; 0244 341 460; Fax: 0244 340 428
e-mail:primariabreaza@yahoo.comClick AICI pentru a descarca documentatia de atribuire
11/03/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
10/03/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de achiziție directă:
Execuție lucrări aferente proiectului ” Reparație prin asfaltare pe DJ101R pe tronsoanele:
1. Intersectie DJ 101 R cu str. Primaverii pana la podetul peste Valea Campului;
2. Intersectie DJ 101 R cu str. Armoniei pana la intersectie DJ 101 R cu str. Grivitei.”,
Termenul de primire a ofertelor este 18.03.2015, orele 10:00, deschiderea ofertelor se va face la data de 18.03.2015, la sediul Primăriei orașului Breaza la orele 10:30, la Sala de Consiliu
Pentru contact:Compartiment Achizitii Publice și Investitii
Telefon: 0244 340 508; 0244 341 460; Fax: 0244 340 428
e-mail:primariabreaza@yahoo.comClarificare 1 – Referitor la Anunt publicitate in SEAP, nr. 11344 din 10.03.2015 facem următoarea precizare:
Centralizatorul de deviz se referă la cele două tronsoane menționate in fișa de date, capitolul II.1.5 și nu se ține cont de cele doua devize aferente tronsoanelor cu lățimea de 1,4 m. In consecință, se vor oferta cele două liste de cantități prezentate.
Click AICI pentru a descarca documentatia de atribuire
02/03/2015 – Primaria orasului Breaza, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei publice de conducere vacanta – Arhitect Sef
02/03/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de achiziție directă:
Execuție lucrări aferente proiectului „Crearea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și dotarea acestuia, In orașul Breaza, județul Prahova”, Cod SMIS 42345
Click AICI pentru a descarca documentatia de atribuireTermenul de primire a ofertelor este 09.03.2015, orele 10:00, deschiderea ofertelor se va face la aceeași dată, la sediul Primăriei orașului Breaza la orele 10:30
Pentru contact:Compartiment Achizitii Publice și Investitii
Telefon: 0244 340 508; 0244 341 460; Fax: 0244 340 428
e-mail:primariabreaza@yahoo.com
02/03/2015 – Inchirierea a 3 (trei) amplasamente a cate 2mp fiecare in orasul Breaza, pentru amplasare panou publicitar .
16/02/2015 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de achiziție directă:
Execuție lucrare aferentă proiectului „Crearea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și dotarea acestuia, in orașul Breaza, județul Prahova”, Cod SMIS 42345
Documentația de atribuire se poate procura gratuit, pe bază de solicitare scrisă, care să cuprindă toate datele de identificare ale operatorului, de la sediul Primăriei Breaza, zilnic, de luni-vineri intre orele 09,00-16,00.
Termenul de primire a ofertelor este 27.02.2015, orele 10,00, deschiderea ofertelor se va face la aceeași dată, la sediul Primăriei orașului Breaza la orele 10,30.
16/02/2015 – Anunt colectiv – acte administrative fiscale pentru urmatorii contribuabili persoane fizice:
30/01/2015 – Primaria orasului Breaza, organizeaza concursuri:
– pentru ocuparea postului temporar vacant de ingrijitor cladire din cadrul Compartimentului Administrativ
– pentru ocuparea postului vacant de sofer in cadrul Serviciului Transport Local si ADP
29/01/2015 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
04/12/2014 – Primăria orașului Breaza organizează procedura de achiziție directă:
Servicii de Informare și Publicitate pentru proiectul
Crearea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și Dotarea acestuia, in Orașul Breaza, Județul Prahovaˮ, cod SMIS 42345
Documentația va fi intocmită conform documentului atașat anunțului. Ofertele se pot depune pană la data de 12.12.2014, ora 11.00, la sediul Primăriei orașului Breaza, str.Republicii nr.82B, la registratură.
„Servicii de informare și publicitate aferente proiectului Crearea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și Dotarea acestuia, in Orașul Breaza, Județul Prahova”, cod SMIS 42345
Documentatia de atribuire a contractului de achizitie:
Clarificari 1 – Catre, Operatorii Economici Interesati:
Clarificari 2 – Catre, Operatorii Economici Interesati:
Clarificari 3 – Catre, Operatorii Economici Interesati:
27/10/2014 – Stabilirea impozitelor si taxekor locale pe anul 2015
26/08/2014 – Oprire distributie apa in orasul Breaza
19/08/2014 – Oferta de vanzare teren
12/05/2014 – LISTA CASTIGATORILOR TOMBOLA MCV Breaza ( colectare deseuri electrice și electronice )
26/03/2014 – Privind incadrarea unitatii administrativ-teritoriale Breaza ca zona montana defavorizata
14/03/2014 – Privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicilate in orasul Breaza
08/01/2014 – Privind ajustarea tarifului pentru serviciul public de salubrizare prestat populatiei orasului Breaza
24/10/2013 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
19/06/2013 – Privind programul de gestionare a cainilor fara detinator si controlul reproducerii acestora in orasul Breaza.
30/04/2013 – Privind delimitarea zonelor si numarul acestora, in vederea determinarii impozitelor si taxelor locale
26/04/2013 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
22/03/2013 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
20/03/2013 – Prelungire program de lucru in zilele de 21.03, 28.03, 04.04, 11.04, 18.04, 25.04
15/03/2013 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ (Bugetul local pe anul 2013)
15/02/2013 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
28/01/2013 – Elaborarea unui plan urbanistic zonal pentru ridicarea restrictiei definitive de construire
31/10/2012 – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pe anul 2013
02/10/2012 – Privind indeplinirea procedurii de comunicare prin publicitate
07/05/2012 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ
15/02/2012 – Referitor la elaborarea unui/unor proiect/proiecte de hotarare cu caracter normativ